Krem a'la Snickers czyli Niedzielne Sniadanie odc.108

Szykujemy się na pierwsze zawody judo w życiu Córci. Emocje najczęściej te pozytywne dopadają każdego z członków rodziny. Będzie dobrze, przecież chodzi głównie o zabawę :)
Wczoraj pofolgowaliśmy sobie w imię dzisiejszego stresu. Na drugie śniadanie był bajecznie słodki i pyszny krem. Nie wiem czy pamiętacie taki wynalazek jak Snickers do smarowania, hit lat 90tych? ja go uwielbiałam! ten, który zrobiłam wczoraj dorównał pysznością pierwowzorowi.

Pomysł podpatrzyłam TUTAJ, zmieniłam trochę sposób wykonania i proporcje.


Krem a'la Snickers

150 g orzechów ziemnych lub 100 g masła orzechowego z kawałkami orzechów (u mnie niesolone)
75 g orzechów laskowych
50 g gorzkiej czekolady
25 g masła
100 g masy kajmakowej
szczypta soli morskiej


Orzechy ziemne mielimy tak by powstało masło.
Orzechy laskowe prażymy w piekarniku nagrzanym do 100 st.C ok. 10 minut. Następnie zdejmujemy z nich skórki i rozdrabniamy je blenderem.
Czekoladę roztapiamy w kąpieli wodnej razem z masłem i spora szczypta soli morskiej a nastepnie studzimy i mieszamy z orzechami.
Do wyparzonych słoiczków nakładamy po kolei:
masę kajmakową
masło orzechowe
krem czekoladowy.

Przechowujemy w lodówce. Z podanej proporcji otrzymujemy jeden niewielki słoiczek masy.


Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty