Chwale sie czyli Kolorowe Sutaszowe i Ksiazka

Co poniektórzy wiedzą, że namiętnie biorę udział w rozmaitych konkursach, tzw. candy, te na fb ale  i takie gdzie trzeba trochę się postarać, coś stworzyć, napisać, sfotografować... pomagam swojemu szczęściu i czasem coś wygrywam.
Przedwczoraj pan listonosz przyniósł mi wygraną na profilu fb Pora coś zjeść książkę, oraz kolczyki i przypinki na buty wykonane techniką soutache prosto od MrÓ.
Teraz kolorowo mi i optymistycznie, wiosna pełną gębą i zaczytana, całkiem przyjemnie choć przyznam, że mam niedosyt. Opowiadania ciepłe i miłe ale krótkie bardzo, za to masa przepisów nie do końca z mojej bajki :) i tak polecam gdyż to lektura idealna na tę porę roku!


Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty