Gulasz rybny jednogarnkowy czyli Środowe Rybki odc.31

Miałam bardzo męczący dzień. Przygotowałam dwa dania obiadowe, naleśniki, upiekłam chleb a wszystko to między sprzątaniem, odprowadzaniem Córci w deszczu i wywiadówką. Udało mi się i z czystym sumieniem zasiądę do Top Chefa.
Danie z ryb jakie dzisiaj przyrządziłam jest naprawdę pyszne choć pachnie z początku mało zachęcająco (zniewalające połączenie cebulowych i gotowanej ryby...). Przepis pochodzi z najnowszej KUCHNI. Ja już wiem, że jeszcze lepsze by było gdyby cebulowe lekko się zrumieniły a nie tylko zeszkliły!


olej rzepakowy do smażenia
2 ząbki czosnku, posiekane
2 cebule, pokrojone w piórka
2 pory, białe części w pólplasterkach
8 niewielkich ziemniaków, u mnie typ ogólnoużytkowy, odm. Rosalind
ok 300 g łososia, bez skóry, pokrojonego na kwałki
ok 400 g dorsza, pokrojonego na kawałki
1 kieliszek białego wina, u mnie 100 ml
1 papryczka chili
sól, pieprz

W rondlu z szerokim dnem, na oleju, podsmażamy czosnek, cebulę i pory. Fajnie jeśli by się lekko przyrumieniły.
Dodajemy obrane, pokrojone na spore kawałki ziemniaki. Wlewamy2 szklanki wody i gotujemy 10 minut.
Następnie dodajemy rybne kawałki i podlewamy winem. Dusimy ok 15 minut, by ryba była gotowa a ziemniaki miękkie. Gulasz przyprawiamy solą i pieprzem. Wrzucamy pokrojone w plasterki chili, mieszamy i od razu podajemy.


Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty