Czerwona papryka nadziewana mięsem czyli Niedzielne Mielenie odc. 12

Oprócz słodkości w weekend jedliśmy również dania nie słodkie. Jak co sobotę piekłam pizzę a w niedzielę mieliłam, tylko czasu na posta nie miałam :( upiekłam papryki faszerowane.Tym razem wołowiną, kuskusem i bakaliami. Lubicie???


4 czerwone papryki, umyte, z odciętymi czapeczkami z ogonkiem, bez pestek
500 g wołowiny do zmielenia
ząbek czosnku
mała cebulka
sól, pieprz
garść rodzynek
2 łyżki kuskusu
bulion warzywny do podlania

Kaszkę wsypujemy do miseczki i przygotowujemy wg instrukcji na opakowaniu.
Mięso mielimy, łączymy z posiekaną cebulka i czosnkiem oraz posiekanymi rodzynkami i kus kusem. Doprawiamy.
Tak przygotowanym mięsem napełniamy papryki.
Wkładamy je do naczynia i przykrywamy czapeczkami. Podlewamy bulionem, bulion doprawiamy sola i pieprzem, u mnie było to ok 500 ml. Naczynie przykrywamy i wkładamy do piekarnika nagrzanego do 170 st.C. Pieczemy ok 45 minut do godziny.
Ja podałam je z pieczonymi ziemniakami i był to pyszny zestaw.

Komentarze

  1. Moja mama robi pyszne nadziewane papryki, ale tylko z mielonym, w takiej wersji nigdy nie jadłam! Sama robiłam kiedyś z kasza gryczaną i polecam:) Wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama tez samym mięskiem faszerowała i były wspaniałe :)

      Usuń
  2. wygląda rzeczywiście zachęcająco,ale powiem Ci ,że to Tiramisu z poprzedniego postu bije wszystko na głowę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty