Ciasteczkowe gadżety lecą do...

Wybiła godzina 15ta!!!! a razem z nią ogłaszam co następuje:

Zestaw ikeowskich gadżetów ciasteczkowych plus kolczyki lecą do...

gratuluję 1000 postu :) to masa pracy, ale też przyjemności :) dwoje dzieci mam więc doskonale Cię rozumiem :D
zgłaszam się do konkursu :) profil na fb już lubię, a moje ulubione ciasteczka to kokosowe w polewie czekoladowej :) uwielbiam! 


W wyborze szczęśliwca pomógł mi pan Random :) wylosował numerek 5 czyli Łucję :) poza tym połączenie kokosu i czekolady jest jednym z moich ulubionych!
Bardzo prosiłabym o Twoje namiary na mojego maila czyli kuchennawiewiora@onet.eu :)

I wiecie co? ja też wygrałam w konkursie... ale o tym w następnym  poście :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty