Zapraszam do zabawy i pokazuje małe co nieco :)

Z braku piekarnik chęci do bytowania w kuchni umarły śmiercią naturalną. Nie mam więc kolejnych przepisów do pokazania. Za to chciałam zaprosić Was do zabawy w podaj dalej.
Ja w ramach takiej zabawy dostałam ostatnio od Qrki piękną tablice oraz woreczek z lawendą. Co przygotuję dla osób, które zapiszą się do zabawy u mnie? jeszcze nie wiem. Zobaczcie co ostatnio robiłam TUTAJ. Może coś podobnego będzie prezentem?

Na razie do zabawy zapraszam i podaje zasady:

1 - Musisz posiadać własny blog
2 - Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, robiony ręcznie upominek, który wyślę w ciągu 365 dni - ja zakładam, że czas oczekiwania będzie zdecydowanie krótszy jako, że zabawa ma mnie zmobilizować do działania :)
3 - Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym trzem osobom, na prezent od Ciebie.
4 - Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie.


Wydaje mi się, że zabawa nie musi dotyczyć tylko rękodzielników przecież otrzymanie paczki z ciastkami czy słoiczka konfitury może być bardzo fajne dlatego też postanowiłam zabawę zorganizować i tutaj.


Moje Qrkowe prezenty prezentują się wspaniale. Czyż nie?





Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty