Porobiło się i wyróżnienie

No i tak się porobiło, że mam zaległe tematy. Tematy postów oczywiście. Chciałabym je wszystkie po nadrabiać ale dzieciaki nie zawsze chcą ze mną w odpowiedni sposób współpracować a i post byłby mega długaśny więc... dzisiaj tylko jedna sprawa a reszta jutro, pojutrze i niedalekiej przyszłości.


W ostatnich trzech dniach trzy osoby wyróżniły mnie znaczkiem Versatile Blogger. Były to:

Kuchnia łączy pokolenia
In my coffee kichen
Uwielbiam gotować

To bardzo miłe i dziękuję :) tym samym postanowiłam i ja powyróżniać, i powypisywać trochę o sobie ale najpierw zasady:

1. nominuj 15 blogów, które Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie
2. poinformuj o tym nominowanych
3. ujawnij 7 faktów o sobie
4. podziękuj blogerowi, dzięki któremu otrzymałeś nominację u niego na blogu - zrobione!
5. pokaż nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu - zrobione!
No to zaczynamy!!!
Z wyróżnianiem jak zwykle mam pewien problem gdyż obserwuje i cenię dużo więcej blogów niż 15, ale spróbuję

1. Dom Mokoszy
2. Kulinarne podróże
3. burczymiwbrzuchu
4. Agnieszka Czerkas
5. brulion z przepisami
6. ChilliBite

uffff :)

a teraz 7 faktów mrożących krew w żyłach na temat Wiewióry

  1. ruda jestem tylko z wyboru, naturalnie raczej szaro mysia :)
  2. mieszkam faktycznie praktycznie w lesie
  3. jak na Wiewiórę przystało kocham chrupać wszystko co chrupie i co naturalne
  4. jestem zodiakalnym baranem a nie wiewiórą jak co poniektórzy pewnie myśleli :D
  5. w planach na dalsza przyszłość mam twórczy rozwój ale zobaczymy co z tego wyniknie
  6. kocham się śmiać, kochać ale i smutna lubię być czasem
  7. uwielbiam kolor turkusowy i pomarańczowy
I to by było na tyle. Oczywiście Ci, którzy nie mają ochoty kontynuować zabawy nie muszą. Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

A jutro zapraszam na Morelowy dżem z wanilią, Racuszki drożdżowe z jabłkiem i śliwkami oraz na test super pomarańczowych garnków i patelni.

Komentarze

  1. Gratuluję Ci wyróżnienia. Takie niespodzianki zawsze są bardzo przyjemne. Zobaczyłam poniżej, że przesyłka dotarła i zrobiło mi się niesamowicie miło. Trzymaj trochę cukru i marcepanu, bo upiekłam dzisiaj coś pysznego i... szwedzkiego, a te składniki są niezbędne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) już schowałam marcepan i cukier i czekam na przepis :) dzięki! pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. och gratuluję i bardzo dziękuję za przyznanie mi miłego wyróżnienia :0)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje i dziękuję:)Troche trudno bedize napisac czegokolwiek czego jeszcze nie pisalam ale spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kochana:) Ja również zodiakalny baran

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty