Ciastka Kruszonki Dynia Malina i ZABAWA

Postanowiłam wykorzystać kruszonkę jaką zaproponowała Kass do Crumble i po kilku modyfikacjach zrobić z niej ciasteczka. I co? otóż są rewelacyjne!!! niby ot takie ciasteczka musli ale nie! są lekko lepkie w środku tuż po upieczeniu. Idealnie słodkie i chrupiące. 
No i banalne w przygotowaniu. 
Zakochałam się w nich i upiekę jeszcze nie raz.

I przypominam o ZABAWIE! jeśli liczba komentarzy przekroczy 20 dorzucę jeszcze małe co nieco z biżutów :)


100 g mąki orkiszowej pełnoziarnistej
40 g płatków owsianych
20 g pestek dyni
100 g masła
50 g brązowego cukru
kilka malin

Piekarnik nagrzewamy do 180 st.C. 
Mieszamy mąkę, płatki, masło oraz cukier. Zlepiamy ciasto w kulę a następnie odrywamy po kawałeczku i formujemy ciastko, ja wylepiałam ciastem dna formy do muffinek. Wkładamy w każde ciastko po malince, przykrywamy je odrobina kruszonki.
Pieczemy ok 20 minut, aż do zrumienienia.

Komentarze

  1. kruche ciastka! uwielbiam ;)

    zapraszam, mr-broccoli.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam.Pyszne musza byc takie ciasteczka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty