Wiosna?

Zachciało mi się wiosny. Niby jest ale... wieje, pada, w nocy przez to nie mogę spać. Zachciało mi się więc wiosny na blogu. Cały ranek spędziłam próbując dopasować jakieś optymistyczne, ciepłe tło i jasne musiało być. Pomogła mi trochę Córcia, troszkę Małżon. Do bieli na blogu i w życiu jeszcze się nie przekonałam ale kto to wie??? jak na razie mam trawki w rosie (zielenie...), zastanawiałam jeszcze nad rolką starego papieru (beże...) oraz o czymś w pomarańczach ale taka tapetkę zostawię chyba na lato :) Tak więc zapraszam do wiosennego bloga rudej Wiewióry :)

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba. Soczysta zieleń w sam raz na wiosnę!
    http://wlodarczyki.net/mopswkuchni/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten nowy szablon - zielen zawsze nastraja mnie pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty